Page 3 - lendavske_novice_2011-03
P. 3
LendvaAktualno Aktuális
Politično najzahtevnejša projekta proračunskega financiranja posrednih veznosti. Vse potencialne proračunske
bosta posodobitev železniške infra- proračunskih porabnikov se bodo sred- porabnike naprošamo, da spremljajo
strukture in vključitev občine v mrežo stva zmanjševala preko t. i. 'naravne različne razpise, ki jih objavljamo, in se
visokošolskega izobraževanja. To sta selekcije'. To pomeni, da bodo odpadli prijavljajo s predlogi, ki jih lahko tudi
velika projekta, ki zahtevata koncen- tisti, ki ne bodo imeli konkurenčnih uspešno uresničijo. Težave, s katerimi
tracijo znanja, energije, sredstev in idej, lastnih virov ali profesionalnega se srečujemo, bomo premagali tako, da
visoko stopnjo enotnosti. Na področju odnosa do realizacije pogodbenih ob- bomo spodbujali uspešne in pomagali
tistim, ki pomoč dejansko potrebujejo.
Razstava osmih sodobnih hrvaških umetnikov na lendavskem gradu • Nyolc kortárs horvát művész
kiállítása a lendvai várban / Foto · Fotó: Občinski arhiv - Községi archívum Žal pa ne moremo razrešiti vseh pro-
blemov, s katerimi se naši občani sreču-
jejo na individualni ravni ali na ravni
družine. Lokalna skupnost lahko samo
pripomore k temu, da svoje težave lažje
razrešijo. Ob znanju in medgeneracij-
skem sodelovanju je potrebno iskati pri-
ložnosti ter jih s trdim delom uresničiti,
ko se nam ponudijo. Ob uspešnih posa-
meznikih bo uspešna tudi ožja in širša
skupnost, ki bo socialne transferje na-
domestila s spodobnimi prihodki vseh
tistih, ki bodo svoje delo spodobno, kva-
litetno in odgovorno opravili.
mag. Anton Balažek, župan
ZELENI TELEFON – POMOČ OBČANOM OBČINE LENDAVA
Občina Lendava je s 1. oktobrom 2011 vzpostavila tako imenovani potreben material ter podala predloge za ukrepanje, s katerimi se
ZELENI TELEFON, preko katerega želi občanom in prebivalcem bo problem tudi v doglednem času rešil (odvisno od vrste proble-
občine Lendava omogočiti aktivno, predvsem pa hitrejše reševanje ma in učinkov na okolje ...). Prijavitelja problema bomo s potekom
problemov ali nepravilnosti, ki jih le-ti zaznajo v svoji okolici ter jih reševanja tudi sproti obveščali.
sami ne morejo odpraviti. Gre predvsem za probleme s področja
varovanja okolja, cest in prometne varnosti, stanovanjske proble- V želji, da občane spodbudimo, da s svojimi vprašanji, idejami in pre-
matike, urejanja zelenic, ulične razsvetljave ter javne infrastrukture dlogi pomagajo soustvarjati prijetnejše življenje v naši občini, smo
(vodovod, kanalizacija …). že v lanskem letu vzpostavili spletno aplikacijo POMOČ OBČANU
(www.obcan.si). S pomočjo omenjene spletne aplikacije in z vzpo-
Zeleni telefon deluje 24 ur na dan na brezplačni telefonski številki stavitvijo zelenega telefona želimo občanom ter obiskovalcem naše-
080 48 47. V okviru delovnega časa občinske uprave se beležijo ga kraja pomagati, predvsem pa ponuditi »prijazno ter lepšo občino«.
klici občanov sproti, medtem ko je izven delovnega časa aktiviran
odzivnik. Vsak klic se dnevno pisno zabeleži v vnaprej določeni Skupaj nam bo uspelo … vaša Občinska uprava
obliki. Ob klicu so zaželeni podatki prijavitelja problema (ime, na-
slov, telefon), niso pa obvezni. Problem je potrebno opisati z vse-
binskimi podatki, kot so: lokacija in vrsta problema, količina, povr-
šina prizadetega območja, povzročitelj, domnevni negativni učinki
na okolje, nevarnosti, ki pretijo …
Vse prejete klice in zabeležene probleme bo občinska uprava pre-
verila, opravila ogled terena in lokacije, pripravila fotografije in drug
2011. X. 26. LENDAVSKE NOVICE 3 LENDVAI HÍRADÓ 14. évfolyam, 3. szám