Page 10 - PRIROČNIK za učitelje dvojezičnih šol v Prekmurju - Kézikönyv a muravidéki kétnyelvű iskolák pedagógusai számára
P. 10
Kazalo
6. DVOJEZIČNA SREDNJA ŠOLA 425
Uvod 426
6.1 Primeri dobre prakse za ciljno–vzporedno metodo (CVM) 430
Ildikó Kovač | Dvojezična srednja šola Lendava 432
Učna enota: Kri
Tibor Tomšič | Dvojezična srednja šola Lendava 442
Učna enota: Reforme Marije Terezije in Jožefa II. 456
6.2 Primer dobre prakse za pouk v jezikovnih skupinah
Mária Gaál in Sibila Sabo | Dvojezična srednja šola Lendava 458
Ura geografije v jezikovnih učnih skupinah 464
6.3 Primer dobre prakse timskega poučevanja
Katarina Ferenc in Nives Kuhar | Dvojezična srednja šola Lendava 466
Primer dobre prakse pri Poslovanje in podjetništvu 474
6.4 Poskus »Delna zunanja diferenciacija madžarščine
kot drugega jezika na Dvojezični srednji šoli Lendava«
Mária Pisnjak | Zavod Republike Slovenije za šolstvo 477
Poskus »Delna zunanja diferenciacija madžarščine
kot drugega jezika na Dvojezični srednji šoli Lendava« 487
499
Borut Šantak | Dvojezična srednja šola Lendava 500
Primer dobre prakse iz poskusa 535
»Delna zunanja diferenciacija madžarščine kot drugega jezika«
599
7. DVOJEZIČNO IZOBRAŽEVANJE: tuji primeri
Sonja Novak Lukanovič in Sofija Zver | Inštitut za narodnostna vprašanja
Dvojezično izobraževanje: izbrani primeri v svetu
dr. Anna Kolláth | Oddelek za madžarski jezik in književnost, Filozofska fakulteta Maribor
Nekaj misli o modelih dvojezičnega izobraževanja
Prof. dr. István Csernicskó | prorektor Zakarpatske madžarske visoke šole
II. Rákóczi Ferenc v Beregovem
Jezikovni pouk po zakarpatsko
10 Priročnik za učitelje dvojezičnih šol v Prekmurju