Page 6 - PRIROČNIK za učitelje dvojezičnih šol v Prekmurju - Kézikönyv a muravidéki kétnyelvű iskolák pedagógusai számára
P. 6
Kazalo
Kazalo
Predgovor urednice 12
Albina Nećak Lük | Filozofska fakulteta Ljubljana 16
1. Uvod
Albina Nećak Lük | Filozofska fakulteta Ljubljana 20
2. Metodologija jezikovne organizacije dvojezičnega pouka
Vladimir Milekšič | Zavod Republike Slovenije za šolstvo 28
3. Pomen didaktike za razvijanje sporazumevalnih zmožnosti
mag. Vida Gomivnik Thuma | Zavod Republike Slovenije za šolstvo 104
4. Pomen učnega jezika za kakovostno usvajanje znanja,
sporazumevanje in razvijanje mišljenja
5. DVOJEZIČNA OSNOVNA ŠOLA 141
Uvod 142
5.1 DVOJEZIČNA OSNOVNA ŠOLA Prvo vzgojno izobraževalno obdobje 147
5.1.1 Primeri dobre prakse za model ena oseba–en jezik 148
Olga Tot, Loreta Solarič | Dvojezična osnovna šola Dobrovnik 150
Tematski sklop: Snovi okrog nas
Gabriela Utroša Gönc in Gyöngyi Sekereš | Dvojezična osnovna šola Genterovci 176
Risanje: Risba s trstiko 192
5.1.2 Primeri dobre prakse za pouk jezikov
Olga Tot | Dvojezična osnovna šola Dobrovnik 195
Primer uporabe IKT pri madžarščini kot materinščini v 1. razredu
Lidija Rudaš | Dvojezična osnovna šola I Lendava 212
Tematski sklop: Opis živali in govorno nastopanje
Gabriela Gönc Utroša | Dvojezična osnovna šola Dobrovnik 229
Ura madžarščine kot drugega jezika v prvem triletju 242
5.1.3 Poskus Hkratno opismenjevanje v slovenščini in madžarščini v dvojezični osnovni šoli
mag. Vida Gomivnik Thuma | Zavod Republike Slovenije za šolstvo 244
Poskus hkratnega opismenjevanja v slovenščini in madžarščini
v dvojezični osnovni šoli – cilji, namen in izvajanje
6 Priročnik za učitelje dvojezičnih šol v Prekmurju