Arhivirano: Najpogostejša vprašanja v času zaprtja knjižnice

Kako lahko v času zaprtja knjižnice podaljšam gradivo?

Gradiva ni treba podaljšati. Za čas, ko bo knjižnica zaprta, ne bomo zaračunavali zamudnine in ne bomo pošiljali opominov.

Če želite rok izposoje vseeno podaljšati ali pa preveriti, katero gradivo imate izposojeno, lahko to storite na več načinov:

  • Moja knjižnica (Moj Cobiss),
  • v mobilni aplikaciji mCobiss,
  • od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro na telefonski številki: +386 (0)2 574 25 83,
  • ali pa nam pišite na info@kkl.si.

Prejel sem obvestilo o poteku članstva. Kaj to pomeni v času, ko je knjižnica zaprta?

Do preklica so izklopljene programske kontrole za dolgove in potek članstva. Članstvo si kljub temu lahko podaljšate v aplikaciji Moja knjižnica ali nam pišete, da vam ga podaljšamo mi.

Prejel sem obvestilo o poteku roka izposoje. Kaj to pomeni v času, ko je knjižnica zaprta?

Program je do izklopa obvestila pošiljal samodejno. Teh obvestil ni treba upoštevati, zamudnine ne bomo zaračunavali.

Kako lahko vrnem knjige? Si lahko izposodim knjige?

Vračilo in izposoja knjig trenutno nista možna.

Prejel sem opomin za nepravočasno vrnjeno gradivo in plačilo zamudnine. Kaj naj storim?

Trenutno ni možno storiti ničesar, z vračilom gradiva in plačilom zamudnine se počaka do ponovne odprtosti knjižnice.

Me bo rezervirano gradivo počakalo?

Rezerviranemu gradivu, ki v času zaprtosti čaka na člana, bo ustrezno podaljšan čas čakanja.

Kako lahko dostopam do elektronskih knjig na Biblosu?

Dostop do elektronskih knjig je za člane knjižnice na voljo preko spletne strani Biblos. Vse, kar potrebujete, je številka članske izkaznice in geslo za vstop (enako kot za Moj Cobiss). Navodila za uporabo Biblosa najdete tukaj.